جامعہ رضویه ضيا العلوم داخلہ 2024 کا طریقہ کار

جامعہ رضویه ضيا العلوم نے داخلہ 2024 کے لیے اعلان کر دیا ہے۔ جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم میں ماہر اساتذہ کی رہنمائی میں طلباء کو تجوید القرآن، حفظ القرآن، اور درس نظامی جیسی علوم کی معیاری تعلیم فراہم کی جاتی ہے. اس پروگرام میں عربی گرامر، بلاغت، منطق، ادب، سیرۃ النبی، تاریخ اسلام، فلسفہ، عقیدہ، فقہ، اصول الفقہ، تفسیر القرآن، اور اصول التفسیر، حدیث، اور اصول الحدیث شامل ہیں۔

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم نے داخلہ 

 جس میں صرف و نحو، بلاغہ، منطق، ادب، سیرۃ النبی، تاریخ اسلام، فلسفہ، عقیدہ، فقہ اور اصول الفقہ، تفسیر القرآن اور اصول التفسیر، حدیث اور اصول الحدیث شامل ہے۔ یہ پروگرام خواتین طلباء کے لیے چار سال میں مکمل ہوتا ہے، جس کے بعد ان کو “الشہادہ العالمیہ فی العلوم العربیہ والاسلامیہ” کا درجہ دیا جاتا ہے، جو ایم اے (عربی اور اسلامیات میں ماسٹرز) کے برابر ہوتا ہے۔ یہ درجہ پاکستان کی حکومت کی طرف سے تسلیم شدہ ہے۔ اس کورس میں فاضل عربی، علوم اسلام اور السنہ الشرقیہ کے تسلیم شدہ کورسز شامل ہیں۔ جدید تعلیم (ایف اے، بی اے اور ایم اے کی تیاری کے لیے) ہوم ایکونومکس اور کمپیوٹر ٹریننگ بھی کورس میں شامل ہیں۔

جامعہ رضویه ضيا العلوم داخلہ

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم میں داخلے کا شیڈول

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم میں بنين کے لیے درخواست جمع کروانے کی تاریخ 1 رمضان تا 10 رمضان ہے، انٹری ٹیسٹ 11 شوال تا 15 شوال کے درمیان ہوگا، اور کلاسز کا آغاز 17 شوال سے ہوگا۔ نیا طالب علم اپنا ایڈمشن فارم ڈاؤن لوڈ کر سکتا ہے جبکہ جاری طالب علم یہاں سے فارم حاصل کر سکتے ہیں۔ بنات کے لیے درخواست جمع کروانے کی تاریخ 1 مئی تا 10 مئی ہے، انٹری ٹیسٹ 15 جون کو ہوگا، اور کلاسز کا آغاز 17 جون سے ہوگا۔

مزید پڑھیں: جامعة الحسنین میں آن لائن داخلہ کا آغاز ہو گیا

داخلہ لینے والے طلباء کے لیے ہدایات

درخواست فارم کو بخوبی اور مکمل طور پر بھرنا ہوگا، نا بھرا یا نامکمل فارم قبول نہیں کیا جائے گا۔ *

درخواست کو مقررہ تاریخ سے پہلے جمع کرانا لازمی ہے، ورنہ درخواست قبول نہیں ہوگی۔ *

اگر منتخب شدہ امیدواروں کی تعداد سیٹوں سے زیادہ ہو تو داخلہ قرعہ اندازی کی بنیاد پر ہوگا۔ *

الحمدُ للہ العظیم! جامعہ میں تمام تعلیم مفت ہے، اور رہائش، انعامات اور صحت کی خدمات بھی جامعہ کے طلباء کے لیے مفت ہیں۔ *

جامعہ کے اندر موبائل، کیمرا، یا کوئی دوسرا متنازعہ مواد استعمال کرنا ممنوع ہے۔ *

بنات کے لیے اضافی ہدایات:

خاص رشتہ داروں کو صرف جمعہ میں رہنے والی لڑکی سے ملاقات کی اجازت ہوگی *

جو دوپہر 12 بجے سے جمعہ کی نماز عصر تک ہوگی۔ *

مخصوص وقت کے علاوہ، ملاقات کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ *

انتظامیہ کی طرف سے ہدایت ہوگی کہ کسی ایمرجنسی یا دیگر آفت کی صورت میں لڑکی کو چھٹی دی جائے گی *

ورنہ ہر غیر موجودہ دن کے لیے فی روز 50 روپے کا چارج لگایا جائے گا۔

کلاس کے دوران زیورات یا کوئی دوسرا قیمتی ساجہ پہننا ممنوع ہے۔ *

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم طلباء کے لیے سہولت 

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم طلباء کے لیے بہترین سہولت فراہم کرتی ہے۔ یہاں دینی اور دنیاوی تربیت کا ماحول فراہم کیا جاتا ہے جہاں طلباء کو ماہر اساتذہ سے تعلیم حاصل ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ، یہاں طلباء کے لیے علاج و معالجہ، خوراک کی فراہمی، اور رہائش کی سہولت میسر کی جاتی ہے۔ جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم کا مقصد طلباء کی پرورش اور تربیت کو مکمل بنانا ہے تاکہ وہ معاشرت میں اچھے شہرت حاصل کر سکیں۔

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم اعلیٰ علمی تعلیم کا مرکز

جامعه رضونَهُ ضيا العلوم کے شیخ الحدیث والتفسیر، رشاہ عالی، جید الدین، اور سلطانپوری صاحب مہتم ہیں۔ یہ جامعہ رضویہ ضیاء العلوم راولپنڈی ایک معیاری درسگاہ ہے جہاں دینی اور دنیاوی علوم کی بہترین تعلیم فراہم کی جاتی ہے۔

جامعہ رضونَهُ ضيا العلوم کا پتہ

فون نمبر

(92) 51 445-0404

پتہ

ڈی – بلاک سیٹلائٹ ٹاؤن، راولپنڈی، پاکستان

ای میل

info@ziaululoom.net

Leave a Comment